Management of Natural Resoures in Context


Join the forum, it's quick and easy

Management of Natural Resoures in Context
Management of Natural Resoures in Context
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Project proposal (draft) en nog wat vragen

4 posters

Go down

Project proposal (draft) en nog wat vragen Empty Project proposal (draft) en nog wat vragen

Post  Bart Wed Sep 23, 2009 5:03 pm

He meiskes,

Ik wil hier graag mijn .doc document posten voor jullie allen, maar dat is helaas niet mogelijk. Vandaar dat ik maar een emailtje zal sturen met het document als bijlage. Het is handig als Marthe, Suzanne en Paulien hun deel van het proposal hier invoegen. Verder vind ik het eerlijkgezegd een grote onhandigheid dat we hier geen documenten kunnen toevoegen. Vandaar dat ik voorstel dat we, net als de andere groepen, bij Jos een groepspagina op Blackboard aanvragen. Op die manieren kunnen we wel allerlei bestandstypen delen. Wat zeggen jullie ervan?

X

Bart

Posts : 1
Join date : 2009-09-21

Back to top Go down

Project proposal (draft) en nog wat vragen Empty Re: Project proposal (draft) en nog wat vragen

Post  Anne Wed Sep 23, 2009 7:09 pm

Goed idee, maarreh... Bart, lettertype Calibri, tekstgrootte 16??? confused ow, ik zie nu dat het alleen de titel is. Nougoed.

Kan iemand me vertellen wat de taakverdeling is, en welke afspraken zijn er gemaakt? Hoe laat zien we elkaar vrijdag en waar?

Anne

Anne

Posts : 3
Join date : 2009-09-22

Back to top Go down

Project proposal (draft) en nog wat vragen Empty taakverdeling

Post  Admin Thu Sep 24, 2009 8:11 am

hoihio Anne, voor zover;

ik, Bart en Suzanne schrijven de onderdelen van het draft uit, verder hebben we allemaal een onderwerp waarover we gaan lezen, ik weet zo niet precies wie wat uit mijn hoofd, maar jij en ik hebben samen het onderwerp 'policies'. De bedoeling is dat we vanuit het Arcadis artikel gaan kijken naar de relevante beleidsregels zowel voor de GB corridor als voor bijvoorbeeld biofuel plantations (uitgezonderd de Cramer criteria), uiteindelijk zullen we dan ook samen een stuk hierover in het verslag schrijven.

Als ik straks nog een stukje binnen heb van Bart, stuur ik het complete draft proposal door (op de context na, die zou Suzanne erin zetten). Vrijdag is er geen groepsmeeting, maar maandag na de colleges wel, zodat we het draft kunnen bespreken voordat we het inleveren bij Jos (voor dinsdag dus).

Mocht je nog vragen hebben over wat te lezen, or anything else, reply of bel me.
Groetjes!

Admin
Admin

Posts : 6
Join date : 2009-09-21

https://flevopolder.board-directory.net

Back to top Go down

Project proposal (draft) en nog wat vragen Empty Policies

Post  Pauline Fri Sep 25, 2009 10:57 am

Hoi Anne,

je telefoon is niet bereikbaar Wink

dus dan maar even zo: ik denk dat we gewoon allebei apart van elkaar het Arcadis rapport moeten doorlezen, en daarnaast kunnen we ons dan richten op policies mbt biofuel planatations in Nederland (is er wetgeving, zoja, hoe etc) en op policies mbt het ontwerpen van een corridor (waar moeten we rekening houden als je kijkt naar de policies van de corridor, of natuurontwikkeling in NL als we (nieuwe) biofuel soorten willen introduceren, mag mag en wat niet).


Kee, groetjes!

Pauline

Posts : 2
Join date : 2009-09-21

Back to top Go down

Project proposal (draft) en nog wat vragen Empty Re: Project proposal (draft) en nog wat vragen

Post  Anne Fri Sep 25, 2009 11:30 am

Hej Paulien!
Ja mn telefoon stond per ongeluk nog uit,nu krijg ik ook bij jou een voicemail. Het lijkt me wel handig als we elkaar nog even bellen en misschien even ontmoeten zelfs, om er één verhaal van te maken. (anders kan dat misschien ook wel over de email.). Ik ben iig dat arcadis rapport aant doornemen, lijkt me een prima uitgaanspunt.
Succes, en tot spreeks!
Anne

Anne

Posts : 3
Join date : 2009-09-22

Back to top Go down

Project proposal (draft) en nog wat vragen Empty Re: Project proposal (draft) en nog wat vragen

Post  Anne Fri Sep 25, 2009 3:31 pm

Hej Paulien,
ff een update mailtje met 2 vraagjes:
Ik ben wel leuk instandhoudingsdoelen van Natura-2000 gebieden aan het uitzoeken, maar de enige twee Natura-2000 gebiden in onze 'study area' zijn de Oostvaardersplassen en Veluwerandmeren. Er moet rekening gehouden worden met hun instandhoudingsdoelen en een vergunning aangevraagd voor alle projecten die mogelijk negatieve gevolgen voor deze aangewezen gebieden hebben... Het lijkt me eigenlijk dat onze plantage te ver weg ligt van deze gebieden om direct negatieve invloed hierop te hebben. Het is me dus onduidelijk of onze plantage aan deze richtlijnen moet voldoen. Wat denk jij?

Ik denk dat we met onze plantage het meeste effect hebben op de Roerdomptochtsrook & Paddenpoel en de Grote Trap. De Grote Trap is deel van de EHS, net als de verbindingszone zelf. Van de Roerdomptochtsrook & Paddenpoel is het me niet duidelijk of het nou wel of geen deel van de EHS uitmaakt. In het Arcadis-rapport staat eerst van niet, later wordt het onder 'overig EHS' genoemd. Weet jij onder welke regelgeving dit gebied valt?

Ik ga me maar es storten op de biofuel-regelgeving zo...eh, later
Anne

Anne

Posts : 3
Join date : 2009-09-22

Back to top Go down

Project proposal (draft) en nog wat vragen Empty Re: Project proposal (draft) en nog wat vragen

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum